Trencant barreres

Des de la Fundació patrocinem oficialment les activitats al voltant de l’Special Olympics AndorraCreiem en les capacitats, l’esforç i la dedicació de les persones discapacitades i volem contribuir al seu desenvolupament personal mitjançant l’esport i la participació en competicions internacionals.

La vocació de la Fundació és estendre la mà als col·lectius amb els quals, sumant, podem ajudar millor al benestar social.

Alimentem esperances

Ateses les dificultats creixents d’una part de la població per fer front a les seves necessitats més bàsiques, la Fundació Crèdit Andorrà ha signat un conveni per donar suport al Banc d’Aliments de Càritas Andorrana

La vocació de solidaritat i de contribució al benestar de les persones ha portat la Fundació a adoptar les mesures adients per proveir amb productes alimentaris, d’higiene i de la llar les persones i les famílies que es troben en una situació adversa.

Sang de cordó umbilical

Des de la Fundació Crèdit Andorrà donem suport al programa Concòrdia, un projecte de cooperació internacional que engloba les maternitats de diferents comunitats autònomes espanyoles i d’Andorra, i que permet que les gestants de territoris geogràfics que no disposen de banc de teixits puguin fer la donació de sang de cordó umbilical.

Com fer-se donant

El caràcter anònim i altruista de les donacions i els seus beneficis per a la curació de malalties greus de la medul·la òssia, com ara les leucèmies agudes o cròniques, han motivat la Fundació a oferir un suport total a aquesta iniciativa.