La nostra música, patrimoni de tots

Juntament amb el Govern d’Andorra gestionem la Fundació ONCA, de la qual depenen l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) i la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca). Així, realitzem, anualment, un cicle de concerts amb actuacions a Andorra i a l’estranger.

D’altra banda, amb el Comú d’Ordino, organitzem cada any Ordino Clàssic, que té la voluntat de ser un festival d’hivern destinat als diferents públics interessats en els estils que inclou el concepte de música clàssica.

Vetllem perquè la cultura musical estigui present en la societat andorrana i perquè es conegui el país fora de les nostres fronteres.