La nostra música, patrimoni de tots

Juntament amb el Govern d’Andorra gestionem la Fundació ONCA, de la qual depenen l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) i la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca). Així, realitzem, anualment, un cicle de concerts amb actuacions a Andorra i a l’estranger.

D’altra banda, amb el Comú d’Ordino, organitzem cada any Ordino Clàssic, que té la voluntat de ser un festival d’hivern destinat als diferents públics interessats en els estils que inclou el concepte de música clàssica.

Vetllem perquè la cultura musical estigui present en la societat andorrana i perquè es conegui el país fora de les nostres fronteres.

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca