L’espectacle ‘Tot bufant’ fa el ple a la sala Prat del Roure

L’espectacle ‘Tot bufant’ fa el ple a la sala Prat del Roure

La sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany s’ha omplert de famílies aquest dissabte a la tarda, que no es volien perdre l’espectacle ‘Tot bufant’, en el marc dels concerts familiars organitzats per la Fundació ONCA. Les entrades anticipades, un total de 125, es van exhaurir aquest passat divendres, però aquest dissabte a taquilla se n’han posat més a la venta i s’han superat els de 150 assistents a l’actuació.

Aquest concert, dirigit a infants a partir de 5 anys, és el tercer que té lloc aquest any dins el projecte educatiu de l’ONCA, que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família. Els músics, Pep Gol i Pep Pascual, han fet sonar instruments de vent com ara la trompeta, el clarinet i el saxo. Així mateix, s’han marcat com a fita demostrar com elements quotidians tan diversos com canyes de bambú, joguines, ampolles o cargols de mar poden sonar bé.

La Fundació ONCA és una institució formada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà. El darrer dels concerts familiars tindrà lloc el 25 de novembre, amb la proposta ‘Pintamúsica per a nadons’.