L’Escena Nacional d’Andorra estrena ‘Andorra’

L’Escena Nacional d’Andorra estrena ‘Andorra’

L’Escena Nacional d’Andorra (la plataforma d’arts escèniques promoguda pel Govern d’Andorra, el Comú de la Massana i la Fundació Crèdit Andorrà) ha ofert aquest dimecres 27 de març la representació d’Andorra, la traducció del drama en quatre actes de Jean Camp sobre la novel·la de l’escriptora Isabelle Sandy Andorra o els homes d’Aram. Ha estat la primera vegada que aquesta obra de Camp es representava i, d’aquesta manera, el públic que ha omplert la sala d’actes del comú d’Escaldes-Engordany n’ha pogut gaudir en primícia.

Els 22 actors i actrius amateurs, sota la direcció de Juanma Casero, han explicat la història situada a principis del segle XX en una societat patriarcal en què la família i l’honor és el més important. L’actuació ha comptat també amb música en directe, de la mà del grup de folk Daura, format pels músics Pilar Planavila i Ivan Caro.