L’ENA estrena ‘Muda’ a Sant Julià de Lòria

L’ENA estrena ‘Muda’ a Sant Julià de Lòria

L’Escena Nacional d’Andorra ha estrenat aquest dimarts, 26 de juny, l’obra Muda una comèdia dramàtica de l’autor Pablo Messiez, dirigida per Mercè Vila i protagonitzada per Jordi Rico, Maria Lanau i Gloria Sirvent. La proposta és una coproducció de l’ENA (plataforma artística integrada pel Govern, la Fundació Crèdit Andorrà i el comú de la Massana), Grec Festival de Barcelona i La Banda.

Tal com explicava la directora abans de l’estrena, l’obra és “un bombó” per al públic no només per l’elenc d’actors sinó també per la cura que s’ha tingut en la dramatúrgia i en la música, que, de fet, ha creat Dani Nel·lo exclusivament per a Muda.

Muda fa referència al silenci de la protagonista, Gloria Sirvent, i al seu canvi de domicili, on establirà un vincle especial amb el conserge (Jordi Rico) i la Flor (Maria Lanau), una dona sofisticada que parla sense aturador. D’aquesta manera aborda temes com la solitud i la comunicació.

Després de l’estrena a Sant Julià de Lòria, l’obra es podrà veure entre el 4 i el 8 de juliol a la Sala Akadèmia de Barcelona i tornarà al país, concretament al Teatre de les Fontetes de la Massana, el mes d’octubre.