L’Associació de Gent Gran Voluntària de L’espai organitza un taller de mones

L’Associació de Gent Gran Voluntària de L’espai organitza un taller de mones

L’Associació de Gent Gran Voluntària (AVIM), formada per usuaris de L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà, ha organitzat aquest dilluns 15 d’abril un taller intergeneracional on padrins i nets han decorat plegats la mona de Pasqua. La trentena de participants ha començat amb un pa de pessic de forma rodona i tallat per la meitat. Al mig li han ficat melmelada i l’han tancat. Tot seguit, l’han cobert amb xocolata desfeta i han escampat trossos d’ametlla per la part superior. Per últim, han afegit els elements decoratius típics de tota mona, com són els ous de xocolata, les plomes de colors i els pollets.

L’activitat busca aprofitar les vacances escolars perquè els membres de l’associació puguin compartir temps amb els infants i, després, que puguin menjar-se el pastís plegats. L’AVIM, a través d’un conveni amb la Fundació Crèdit Andorrà, organitza activats socials i culturals, com tallers o sortides, amb la voluntat d’afavorir l’ajuda mútua entre la gent gran.