La Fundació ONCA participa en el concert de solistes de la vuitena edició de l’Andorra Sax Fest

L’ONCA —formació impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà— col·labora per segona vegada amb l’Andorra Sax Fest en la producció i en la realització del concert per a solistes, que tindrà lloc demà, dia 31 de març, a les nou del vespre. A més a més, per quarta vegada, l’ONCA serà l’encarregada d’acompanyar els finalistes del Concurs Internacional de Saxòfon d’Andorra, el dijous 1 d’abril a les 15 h.

La formació orquestral estarà formada per vint-i-un músics, amb Gabriel Coll com a concertino i Àlex Sansó com a director convidat al certamen. La formació de corda compta, també, amb la participació d’instrumentistes de vent per interpretar obres de Barber, Beethoven i Paganini. A més, es podrà escoltar l’estrena mundial de la peça de Vincent David, nomenada Linéal, amb l’autor de  l’obra com a solista.

La programació restant del concert per a solistes estarà protagonitzada per Antonio García Jorge, Nacho Gascón i Nikita Zimin, entre els quals figuren alguns dels membres del jurat del concurs.

L’orquestra acompanyarà el dijous, 1 d’abril a les 15 h, els sis finalistes que superin la fase eliminatòria del Concurs Internacional de Saxòfon d’Andorra amb l’obra Concertino Op.17 de Jeanine Rueff.

Per realitzar les diverses interpretacions, l’orquestra comptarà amb les mesures de seguretat i higiene establertes en els protocols del ministeri de Salut i, en el cas dels músic de vent, estaran cribrats abans de cada actuació

Les dues actuacions seran al Centre de Congressos d’Andorra la Vella.

Concert per a solistes

VIII Festival de Saxo d’Andorra

Dimecres 31 de març 2021 · 21 h

Centre de Congressos d’Andorra la Vella