La Fundació ONCA inicia una nova edició del projecte educatiu amb ‘El bagul de la música tradicional al Pirineu’

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern i la Fundació Crèdit Andorrà, ha celebrat aquest dissabte l’espectacle familiar ‘El bagul de la música tradicional al Pirineu’, una proposta que s’ha desenvolupat en quatre passis -dos al matí i altres dos a la tarda- al Prat del Roure d’Escaldes-Engordany. L’activitat a càrrec del Duet Daura, format per Pilar Planavila (acordió) i Ivan Caro (gralla, flabiol i el vot d’Aran), ha sumat més d’un centenar d’assistents al llarg de les quatre funcions que s’han representat.

Amb aquesta activitat, per tant, la Fundació ONCA inicia una nova edició del projecte educatiu, que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família. La finalitat de la proposta ha estat fer gaudir al públic i que els més petits descobreixin els sons més característics del Pirineu amb instruments la gralla, el flabiol, el pandero quadrat, el bot d’Aran i l’acordió.

A més a més, al llarg de les funcions també s’han pogut escoltar cançons amb tonades occitanes i catalanes. Cada passi, adreçat a infants d’entre 4 i 10 anys, ha tingut una durada aproximada d’uns 50 minuts. Les actuacions han comptat amb la col·laboració del comú d’Escaldes-Engordany.