La Fundació ONCA inicia els tallers formatius amb un taller dirigit al públic familiar

La Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, inicia els tallers formatius de la 27a temporada i obre les inscripcions pel taller creatiu titulat “Bababà”, a càrrec de la Cia Com Sona, amb l’Elena Pereta i l’Oriol Aguilar.

La Cia Com Sona ja ha participat en dues temporades de concerts familiars amb els seus espectacles, A cau d’orella i Cromàtic, i per primera vegada, oferiran un taller per les famílies que es durà a terme el dissabte 1 de febrer a l’escenari del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany.

El taller es vertebra en dos grups d’edat, i el primer que està obert als nadons de 0 a 18 mesos, es podrà realitzar a les 11 h o bé a les 16 h. El segon grup que està obert als infants de 18 a 36 mesos, es podrà realitzar en tres torns: a les 12 h, 17 h o 18 h. Ambdós casos, cal escollir un dels horaris oferts.

Segons Elena Pereta, “la Cia Com Sona presenta un taller familiar pels més petits de casa, amb música en directe i música enregistrada segons l’activitat, centrada en cançons de falda, jocs i moixaines, amb la manipulació de material sonor i visual tal com ous sonors, culleres de fusta, mocadors, teles i plàstics que creen efectes visuals emocionants. Es juga amb la llum i la foscor, amb dansa i moviment, ritmes, jocs i vocalitzacions segons el Mètode Edwin Gordon”.

Les inscripcions s’han de formalitzar a produccioonca@gmail.com i les places són limitades a 20 famílies per sessió. El preu del taller és de 15 € per família. Aquesta quota serà abonada directament el dia del taller, abans d’iniciar l’activitat.

Hi col·laboren la Fundació Anna Riera i el Comú d’Escaldes-Engordany.

La resta de tallers seran anunciats pròximament.