La Fundació ONCA finalitza les Nits d’estiu als museus a les Jornades Europees del Patrimoni

• L’actuació serà el dissabte 18 de setembre a l’Era gran de Casa Rossell
  • Entrades exhaurides pel concert de la Jonca 20 anys d’emocions

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, tanca les Nits d’estiu als museus d’Andorra, el proper dissabte 18 de setembre de 2021, a les 20 h, a l’Era Gran de Casa Rossell d’Ordino.

L’actuació que s’emmarca en les Jornades Europees del Patrimoni, serà a càrrec del duo de l’ONCA format per David Olmedo (violí) i Gaëtane Dunyslaeger (violoncel) i presentarà el programa titulat Diàlegs per a violí i violoncel. Segons David Olmedo, “El duo proposa un viatge musical centrat en diferents autors de reconegut renom com Haydn i Beethoven, fent-nos descobrir altres autors com Kodály, Halvorsen i Heller. El diàleg entre dos dels instruments principals d’una orquestra de corda estarà marcat per la veu cantant del violí, acompanyat del so greu del violoncel, fent-nos escoltar una de les formacions musicals més importants en el repertori de cambra”.

Les persones interessades en assistir a l’actuació, han de reservar l’entrada gratuïta al telèfon (+376) 836 908.

Entrades exhaurides al concert de la Jonca 20 anys d’emocions

Pel que fa al concert de celebració del vintè aniversari de la creació de la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca), titulat 20 anys d’emocions, s’han exhaurit totes les entrades. El concert, que serà aquest diumenge 19 de setembre, a les 12 h, a l’Auditori Nacional, ha estat organitzat per la Fundació ONCA, emprada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà.

La producció anirà a càrrec de la Jonca i comptarà amb la col·laboració de músics de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), sota la direcció del director artístic de la Fundació ONCA, Albert Gumí.

El programa planteja un recorregut històric que va des de l’exuberant força de les danses del barroc francès de Rameau fins a l’alegria de la Fiddle dance de Fletcher (compositor de principis del segle XX),  passant per la lluminositat d’una de les simfonies de joventut de Mozart i la tendresa del Schubert més íntim.

L’actuació compta amb la col·laboració de la Fundació Anna Riera, entitat destinada a la promoció de la formació de joves intèrprets i també amb la col·laboració de l’Espai de Música Moderna.

28a Temporada Fundació ONCA

Nits d’estiu als museus d’Andorra

Jornades Europees del Patrimoni

Dissabte 18 de setembre de 2021, a les 20 h