La Fundació ONCA estrena el videoclip de la felicitació de Nadal

La Fundació ONCA estrena el videoclip de la felicitació de Nadal

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, estrena la felicitació de Nadal virtual en format videoclip per desitjar bones festes. La felicitació està protagonitzada per músics de l’ONCA i per primera vegada, ha comptat amb la col·laboració de sis músics de la Jonca. La part artística es complementa amb la col·laboració d’Ivan Caro, músic vinculat al programa destinat a les persones de la Fundació.

Segons Joan Hernández, director artístic, “Al vídeo, hem volgut unir tradició, patrimoni i música i vàrem creure interessant situar l’escena en un dels museus més importants del país.” Pel que fa a la part musical, segons Gumí, “Hem escollit una peça tradicional del país que aglutina un dels nostres objectius artístics actuals, que és el de promoure el nostre patrimoni musical i aconseguir que el públic se’l faci seu.”

El flabiol i el tamborí d’Ivan Caro i divuit músics de corda, sota la direcció d’Albert Gumí, han estat els participants del vídeo. Joan Hernández ha signat la direcció artística donant forma a la seva idea dramatúrgica. L’enregistrament de l’àudio, que va anar càrrec de Jordi Botey, va tenir lloc el diumenge 21 de novembre a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino. La direcció del vídeo, que va anar a càrrec de l’artista andorrà Héctor Mas, es va realitzar el mateix diumenge al Museu Casa d’Areny-Plandolit.

Videoclip – Felicitació de Nadal 2021
La Fundació ONCA us desitja bon Nadal i feliç any nou!
Tradicional de Nadal andorrana – Pastorets d’aqueixes muntanyes (arran. Albert Gumí)

Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra
Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra
Idea i direcció artística, Joan Hernández