La Fundació ONCA continua les sessions de ‘Música i creativitat’ del programa social, dirigides als usuaris del Centre Residencial DomusVi Salita

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, amplia les sessions del programa social Música i creativitat, dirigides als usuaris del Centre Residencial DomusVi Salita, després de l’èxit obtingut durant el primer semestre.

Es faran dinou sessions quinzenals els dilluns d’11.30 a 12.30 h, liderades pels violinistes Alexandre Arajol i Jordi Albelda. L’activitat es va iniciar el passat 17 de setembre i finalitzarà el 17 de juny de 2019.