La Fundació ONCA continua amb el cicle ON-CARRER i Engordany a duo i finalitza les Nits d’estiu als museus

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRERi el cicle Engordany a duo, els dies 3, 4, 5 i 6 d’agost i finalitza la seva col·laboració amb les Nits d’estiu als museus, el dissabte 8 d’agost.

El cicle ON-CARRER continua a la parròquia d’Encamp amb quatre actuacions. Impossibles del swing i Lady Scarlett, actuaran respectivament, el dilluns 3 i el dimarts 4 d’agost a les 19 h, a la Plaça de Sant Miquel d’Encamp. El cicle es desplaça fins el Pas de la Casa amb les actuacions de JAMP el dimecres 5 d’agost, i Teresina BSO, el dijous 6 d’agost, a les 16 h, a la Plaça de l’església. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Encamp.

El dimecres 5 d’agost, a les 19 h, el cicle Engordany a duo, continua amb Old School i el seu Rock acústic al carrer amb un repertori que inclou temes clàssics del rock des dels anys 50 fins a l’actualitat. És imprescindible fer reserva de plaça a l’Oficina de Turisme d’Escaldes-Engordany (tel.: 890 881 – oficinaturisme@e-e.ad).

El proper dissabte 8 d’agost, a les 20 h, als jardins de la Casa Areny Plandolit, la Fundació ONCA finalitza la seva col·laboració amb les Nits d’estiu als museus amb el concert del Duo Font Bartumeu, format per David Font (guitarra) i Carolina Bartumeu (violoncel), que interpretarà el programaRacons del Mediterrani. Durant l’actuació, la dissenyadora i il·lustradora gràfica Carol Garrido farà una demostració de pintura ràpida que se subhastarà entre els assistents. Per aquesta actuació, cal reservar al telèfon +376 836 908.

27a Temporada Fundació ONCA

CICLE ON-CARRER

Dilluns 3 d’agost de 2020, a les 19 h, a la Plaça de Sant Miquel (Encamp)

ELS IMPOSSIBLES DEL SWING

Manel Soriano (guitarra acústica i veu)

Elias Porter (violí)

Oscar Llauradó (contrabaix)

Els Impossibles del Swing Trio, és un grup resultant de la fusió de dos grups: Manu & The Vodka’s i Scarlett & The Brotherhood, i que proposen una fusió de swing, Rock and Roll, boleros, ranxeres, música tradicional dels Pirineus, … arranjats amb instruments acústics de cordes (guitarra acústica, violí i contrabaix), sense límits estilístics, per això són “Els Impossibles”.

Dimarts 4 d’agost de 2020, a les 19 h, a la Plaça de Sant Miquel (Encamp)

LADY SCARLETT
Laura Estiarte (veu, ukelele i guitarra)

Robert Pujol (guitarra, veus)

Oscar Llauradó (contrabaix i veus)

Lady Scarlett és el format de trio del grup, The Scarlett Brotherhood.

Els instruments acústics de cordes són part de la identitat del grup que, inspirats en la música tradicional d’Irlanda i del sud dels Estats Units, va decidir oferir una proposta artística única al ritme del banjo, la guitarra, la mandolina, l’harmònica, el violí, l’ukelele i el contrabaix, amb gèneres musicals com ara blues, folk, bluegrass, gòspel i country.

Dimecres 5 d’agost de 2020, a les 16 h, a la Plaça de l’església del Pas de la Casa

JAMP

Amparo Frau (veu)

Jonhy Marchan (guitarra, piano, ukelele, baix o veu)

Busquem arribar al cor de la gent ja sigui rient o ficant la pell de gallina. La participació del públic és essencial en les nostres actuacions ja que ens agrada interactuar amb el nostre públic.

L’Amparo es la front woman de JAMP i la seva veu i el seu carisma, fa que la gent gaudeixi d’una gran vetllada allà on vagi

Dijous 6 d’agost de 2020, a les 16 h, a la Plaça de l’església del Pas de la Casa

Teresina BSO

Teresina Serra (teclat)

La pianista Teresina Serra ens interpreta bandes sonores originals del segle XXI al piano per aproximar al públic les cançons del setè art.

• River flows on you de Yiruma

• Shallow de Lady Gaga

• City of Stars de Justin Hurwitz

• Skyfall d’Adele

• A thousand years de Christina Perri

CICLE ENGORDANY A DUO

Dimecres 5 d’agost de 2020, a les 19 h, a la Placeta d’Engordany

OLD SCHOOL

Daniel Birch (veu i guitarra)

David Pérez /guitarra solista)

Rock acústic al carrer

El repertori inclou temes clàssics del Rock des dels anys 50 fins l’actualitat: Elvis, Rolling Stones, Eric Clapton, Otis Redding, The Doors, Led Zeppelin, Dire Straits, Pink Floyd, AC/DC, Red Hot Chili Peppers, etc.

Reservar plaça al telèfon +376 890 881

NITS D’ESTIU ALS MUSEUS

Dissabte 8 d’agost, a les 20 h, als Jardins de la Casa Areny Plandolit

Duo Font Bartumeu