La Fundació ONCA continua amb el cicle Engordany a duo, les Nits d’estiu als museus i el cicle ON-CARRER

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua Engordany a duo, el 29 de juliol; les Nits d’estiu als museus, el 30 de juliol i el cicle ON-CARRER, els dies 31 de juliol, 1 i 2 d’agost.

El cicle impulsat pel Comú d’Escaldes-Engordany, Engordany a duo, continua amb l’actuació del duo de la JONCA format per Carlota Franch (violí) i Esteve Ticó (viola), el dimecres 29 de juliol, a les 19 h, a la Placeta d’Engordany. Interpretarà el programa, Tres atmosferes que vol apropar tres maneres diferents de concebre el duo violí-viola a través d’obres de diferents estils, èpoques i regions d’Europa. Les diferents formes d’entendre la música ens traslladen a tres atmosferes característiques de l’Europa dels segles XVIII, XIX i XX. És imprescindible fer reserva de plaça a l’Oficina de Turisme d’Escaldes-Engordany (tel.: 890 881 – oficinaturisme@e-e.ad).

El Trio JONCA, format per Carlota Franch (violí), Esteve Ticó (viola) i Eloi Pérez (flauta travessera i guitarra elèctrica), actuarà al Museu Carmen Thyssen Andorra a les Nits d’estiu als museus d’Andorra. Hi haurà tres passis musicalitzats el dijous 30 de juliol, a les 20 h, a les 20.45 h i a les 21.30 h. El programa anomenat, Influencers interpretats – de Lully a Rolling Stones, vol realitzar dos viatges paral·lels per interpretar els grans influencers artístics de l’època. Música i art de la mà de joves músics de la JONCA que per primer vegada s’endinsen en la pinacoteca del  Museu Carmen Thyssen Andorra. Un recorregut per 27 obres d’èpoques i estils diferents unides pel potencial influenciador dels artistes, una influència traslladada als coetanis musicals de cada període, sent font d’inspiració de noves creacions i futurs artistes, com els músics de la Jove Orquestra Nacional.  Per aquesta actuació, cal reservar plaça al telèfon +376 800 800.

El cicle ON-CARRER continua a la parròquia de la Massana amb tres actuacions de Vittosky, Patxi Leiva i Els Trobafolls, el divendres 31 de juliol a les 19 h, el dissabte 1 d’agost a les 12.30 h i el diumenge 2 d’agost, a les 19 h, respectivament. Totes les actuacions es realitzaran al Prat Gran. El cicle compta amb la col·laboració del Comú de la Massana.

27a Temporada Fundació ONCA

CICLE ENGORDANY A DUO

Dimecres 29 de juliol de 2020, a les 19 h, a la Placeta d’Engordany

DUO JONCA

Carlota Franch (violí)

Esteve Ticó (viola)

Tres atmosferes

Obres de Mozart, Bartok, “Halvorsen, Martinů, Kalliwoda i Handel

Reservar plaça al telèfon +376 890 881

NITS D’ESTIU ALS MUSEUS

Dijous 30 de juliol de 2020, a les 20 h, 20.45 h i 21.30 h, Museu Carmen Thyssen Andorra

TRIO JONCA

Carlota Franch (violí)

Esteve Ticó (viola)

Eloi Pérez (flauta i guitarra elèctrica)

Influencers interpretats – de Lully a Rolling Stones

Obres de Beethoven, Lully i Mozart adaptades per Albert Gumí

Rock Medley amb adaptació d’Albert Gumí i Joan Hernández

Reservar plaça al telèfon +376 800 800

CICLE ON-CARRER

Divendres 31 de juliol de 2020, a les 19 h, al Prat Gran

VITTOSKY

Vito Serrano & Vito Jr.

LIVE MODULAR Session

Ampli ventall de registres musicals mitjançant la mescla clàssica de disc-jockey (chillout, deep house, pop rock, etc .) adaptant-lo al temps i al públic.

Dissabte 1 d’agost de 2020, a les 12.30 h, al Prat Gran

PATXI LEIVA

Andorfines

Patxi Leiva aprofundeix en les històries i potencia les teves emocions. L’energia positiva que transmet el seu treball, fa que el teu cervell alliberi endorfines i rebis una pujada d’energia i de bon rotllo. Andorfines és un espectacle pensat per a interactuar amb els vianants dels carrers del país, amb endorfines made in Andorra

Diumenge 2 d’agost de 2020, a les 19 h, al Prat Gran

TROBAFOLLS

Raquel López

Gemma Garcia

Joan Hernández)

Postures textuals – Pessics de literatura eròtica medieval

Poesia eròtica medieval a partir de poesia medieval i de textos extrets del llibre “Speculum al foder”.