La Fundació ONCA col·labora per primera vegada en el Festival Ull Nu

La Fundació ONCA col·labora per primera vegada en el Festival Ull Nu

El Festival Ull Nu ha presentat avui en roda de premsa la programació de l’edició d’enguany. L’ONCA —formació impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà— col·labora per primera vegada en el certamen i oferirà en format de duo, el concert matinal, protagonitzat pel Duo de cine i el seu programa Tastet de grans bandes sonores. L’actuació tindrà lloc el diumenge 26 de maig, a les 12 h, als Jardins de Casa de la Vall. L’entrada és lliure.

El Duo de cine està format per dos artistes del país, Àlex Arajol (violí) i Míriam Manubens (piano), i presentarà un programa centrat en grans bandes sonores, temes vinculats estretament amb el certamen fílmic. Segons els seus responsables: “a través d’un viatge per les pel·lícules gravades a la nostra retina, posem so i música a aquest recull d’imatges tot recordant els grans moments que segueixen vius. Des de l’àmbit més clàssic, fins a les melodies més espectaculars d’avui en dia, passant pels grans clàssics del gènere, presentem unes obres que ens remeten a moments inoblidables de la gran pantalla i del nostre imaginari col·lectiu”.

En cas de pluja, el concert es durà a terme a la sala d’actes de la Llacuna.

Duo de cine

VII Festival Ull Nu – Festival de cinema emergent d’Andorra

Diumenge 26 de maig · 12 h

Jardins de casa de la Vall