La Fundació ONCA amplia les sessions del programa social dirigides als usuaris del Centre Residencial DomusVi Salita i del Centre Sociosanitari El Cedre

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, amplia les sessions del programa social Música i creativitat, dirigides als usuaris del Centre Residencial DomusVi Salita i del Centre Sociosanitari El Cedre, després de l’èxit obtingut durant els mesos d’abril i maig.

En el cas del Centre Residencial DomusVi Salita, es faran tres sessions liderades pels violinistes Alexandre Arajol i Jordi Albelda, els dilluns 4, 18 i 25 de juny d’11.45 a 12.45 h a les instal·lacions del mateix centre.

Pel que fa al Centre Sociosanitari El Cedre, l’equip format pel clarinetista, Unai Guitiérrez, i per la ballarina Pauline Da Costa, duran a terme les sessions els dimarts 5, 12, 19 i 26 de juny de 10.30 a 11.30 h al mateix edifici.