La Fundació Crèdit Andorrà posa en marxa una campanya per redescobrir el país a través de les xarxes socials

La Fundació Crèdit Andorrà posa en marxa una campanya per posar en valor el patrimoni d’Andorra i acostar-lo als ciutadans a través de les seves xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter). Utilitzant l’etiqueta #redescobreixandorra, els seguidors de la Fundació podran gaudir dels racons més coneguts i d’altres d’inèdits del Principat d’Andorra, als quals, a causa de la crisi sanitària, no s’ha pogut accedir durant uns mesos.

Per formar part d’aquesta iniciativa, els seguidors de la Fundació Crèdit Andorrà han de pujar a les xarxes socials una fotografia o un vídeo d’algun element d’Andorra que vulguin destacar, amb l’etiqueta #redescobreixandorra. Pot ser un paisatge, un edifici, un plat gastronòmic, un fet cultural, etc., qualsevol imatge que serveixi per mostrar el patrimoni d’Andorra. Mitjançant les fotos o els vídeos inspiradors que els usuaris de les xarxes socials vagin publicant, s’animarà a gaudir de la riquesa cultural, natural i paisatgística d’Andorra, més enllà de la perspectiva turística.

Amb aquesta campanya, la Fundació Crèdit Andorrà vol posar en valor el país i contribuir a la reactivació econòmica i social. Des de l’inici de la seva activitat, la Fundació ha mantingut un fort compromís i una important implicació amb la societat andorrana. Una vocació que es posa de manifest a través de les accions educatives, socials i culturals que estructuren els eixos bàsics de l’activitat desenvolupada per la Fundació Crèdit Andorrà.