La Fundació Crèdit Andorrà organitza una xerrada sobre nutrició i diabetis amb motiu del Dia Mundial de la Diabetis. La dietista i nutricionista Marta Pons oferirà una sessió als usuaris de L’espai en la qual tractarà sobre els tipus d’aliments que es poden menjar, en quines quantitats, amb quins acompanyaments i quan fer-ho per regular els nivells de sucre en sang. També es parlarà d’altres aspectes com ara l’exercici físic i la pèrdua de pes. Aquesta activitat tindrà lloc el dimarts 12 de novembre, a les 16.30 h.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.