La Fundació Crèdit Andorrà organitza una xerrada sobre les tradicions populars del Principat a L’espai

La Fundació Crèdit Andorrà organitza una nova activitat per als usuaris de L’espai per aquest mes de febrer. La iniciativa consistirà en una xerrada sobre les tradicions populars del Principat d’Andorra. Aquesta sessió es basarà concretament en les tradicions, les trobades populars i les diferents festes de la parròquia d’Encamp. L’activitat s’organitza amb la col·laboració del Comú d’Encamp i tindrà lloc el dimarts 11 de febrer, a les 16.30 h.

Durant aquest mes de febrer tindran continuïtat els tallers de noves tecnologies iniciats al gener com el de telèfon mòbil, els cursos d’iniciació i ampliació a la informàtica, el taller d’emmagatzematge al núvol o el taller d’estimulació de la memòria mitjançant la informàtica.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.