La Fundació Crèdit Andorrà organitza una visita per a la gent gran al Centre d’Interpretació del Ferro

La Fundació Crèdit Andorrà ofereix una visita per a la gent gran al Centre d’Interpretació del Ferro. Aquesta activitat pretén donar a conèixer una de les fites de l’itinerari europeu del patrimoni industrial. La sortida tindrà lloc el proper dijous dia 16 de novembre, a les 10 del matí.

El punt central de la ruta és l’antiga farga Rossell, concebuda ara com a Centre d’Interpretació del Ferro. Aquesta fou una de les darreres fargues actives del Pirineu. Actualment permet veure el funcionament dels seus dos malls, visitar el taller, entendre com eren les condicions de treball de fa un segle així com assistir a un espectacle audiovisual.

La visita al Centre d’Interpretació del Ferro és gratuïta i està organitzada amb la col·laboració del Govern d’Andorra. Les inscripcions estaran obertes fins el 15 de novembre i es poden formalitzar trucant al telèfon 86 80 25 o també personalment a les instal·lacions de L’espai, (c/ Josep Viladomat, 17, 1r, d’Escaldes-Engordany).

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan especialment pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.