La Fundació Crèdit Andorrà organitza una visita al Museu Casa Rull i una xerrada sobre plantes

Una visita al Museu Casa Rull i una xerrada sobre els usos de les plantes centralitzen les activitats d’aquest mes de març del programa ‘Envelliment Saludable’, que organitza la Fundació Crèdit Andorrà per a la gent gran.

La visita al Museu Casa Rull permetrà conèixer una de les cases més emblemàtiques de la parròquia de la Massana i com ha evolucionat seguint el fil de la història d’Andorra. La sortida es farà el dia 13 a les 10 h i s’organitza amb la col·laboració del Govern d’Andorra.

Pel que fa a la xerrada, que porta per títol Usos i costums associats a les plantes d’Andorra, es durà a terme el dia 20, a les 16.30 h amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Andorrans. En aquesta xerrada s’explicarà als usuaris els usos de les plantes a Andorra i les propietats medicinals que algunes d’aquestes tenen. També es donaran a conèixer les comestibles i les més interessants des del punt de vista cultural.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon
al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan especialment pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.