La Fundació Crèdit Andorrà organitza una excursió per a la gent gran a la Vall de Rialb

La Fundació Crèdit Andorrà organitza una visita guiada a la vall de Rialb. La sortida de senderisme tindrà lloc el pròxim dia 6 de juny i s’iniciarà a Sorteny. El recorregut és de dificultat mitjana i s’anirà guanyant altitud fins a arribar als orris de la vall de Rialb, des d’on els participants podran contemplar els paisatges. Caldrà portar obligatòriament calçat, roba i bastons de muntanya. L’activitat s’emmarca en el programa Envelliment saludable.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon
al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.