La Fundació Crèdit Andorrà organitza un taller d’habilitats socials i una sortida a la vall de Sorteny

La Fundació Crèdit Andorrà organitza dues noves activitats per als usuaris de L’espai. La primera és un taller d’habilitats socials on s’aprendrà a millorar la capacitat per relacionar-se i comunicar-se amb els altres. També es tractarà sobre com obtenir satisfacció personal i seguretat, afavorint les relacions interpersonals i participatives. Es treballarà seguint una metodologia pràctica, de dinàmiques i d’activitats senzilles, amb l’ordinador com a suport. Aquestes activitats responen a l’objectiu d’estar al dia sobre els darrers avenços de les tecnologies de la informació i de la comunicació. El taller tindrà lloc de l’11 al 27 de juny, dimarts i dijous, de 10 a 12 h.

La segona de les activitats previstes és una sortida al Parc Natural de la vall de Sorteny. Una passejada, idònia per als amants de la flora, en la qual els participants veuran nombroses flors, algunes de carnívores i d’altres que solament es troben als Pirineus. La sortida es farà el dijous 13 de juny, a les 9 h.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.