La Fundació Crèdit Andorrà organitza noves activitats a L’espai per aquest mes de desembre

La Fundació Crèdit Andorrà organitza noves activitats per als usuaris de L’espai per aquest mes de desembre. La primera de les iniciatives és un taller de tauleta tàctil, en el qual els participants descobriran aquest dispositiu, les eines de què disposa i com les poden fer servir. El curs tindrà lloc del dia 2 al 18 de desembre, els dilluns i dimecres, de 17 a 19 h.

La segona de les iniciatives proposades és una xerrada sobre els òrgans dels sentits. En aquesta sessió s’explicarà que el sistema nerviós és l’encarregat de facilitar la informació que percep de l’exterior i enviar-la al cervell perquè permeti reaccionar correctament davant de qualsevol fet. També es parlarà de com tenir cura dels cinc sentits i de la relació que existeix entre aquests i les emocions. Aquesta xerrada es durà a terme el dimarts dia 3 de desembre, a les 16 h.

La Fundació Crèdit Andorrà tancarà les activitats a L’espai amb una altra conferència, que porta per títol ‘Com tenir cura de la visió’. Aquesta sessió anirà a càrrec del Dr. Hanneken, oftalmòleg, que parlarà de patologies oculars com les cataractes, l’ull sec o la degeneració macular associada a l’edat. S’abundarà en el diagnòstic i tractament d’aquestes patologies i es donaran consells i recomanacions per gaudir d’una bona salut visual. La xerrada tindrà lloc el dimarts 10 de desembre, a les 16.30 h.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.