La Fundació Crèdit Andorrà organitza nous tallers de noves tecnologies i una xerrada sobre el canvi climàtic

La Fundació Crèdit Andorrà organitza una nova edició dels tallers de noves tecnologies que començaran aquest mes de març. El primer dels tallers és una iniciativa basada en les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que té com a objectiu oferir als usuaris la possibilitat d’estar al dia dels avenços en aquest camp. En aquest taller es veurà d’una manera didàctica les darreres eines que ofereix Internet per fer gestions i tràmits, comprar en línia, accedir a activitats socials i culturals, etc. L’activitat tindrà lloc a partir del 2 de març, els dilluns i dimecres, de 10 a 12 h.

La mateixa setmana s’iniciarà un taller d’habilitats socials pensat per, d’una banda, millorar al capacitat de relacionar-se i comunicar-se amb els altres i, de l’altra, obtenir satisfacció personal i seguretat per tal d’afavorir les relacions interpersonals i participatives. Aquesta activitat, que tindrà lloc els dilluns i dimecres, de 17 a 19 h, a partir del dia 2 de març, seguirà una metodologia pràctica de dinàmiques i activitats senzilles amb l’ordinador com a suport en la majoria de les sessions.

Els usuaris de L’espai també podran realitzar un taller de xarxes socials amb tauleta tàctil i telèfon mòbil per aprendre a gestionar Facebook, Twitter o Instagram. Aquesta iniciativa començarà el 3 de març i es farà cada dimarts i dijous de 10 a 12 h.

La Fundació Crèdit Andorrà organitza també una xerrada sobre el canvi climàtic i les energies renovables. Aquesta conferència, organitzada amb la col·laboració de FEDA, tractarà sobre la realitat del canvi climàtic i què es pot fer per contribuir a revertir-lo. Tal com s’explicarà, un dels factors clau és la producció elèctrica, així que es coneixeran quines són les energies més respectuoses amb el medi ambient i es descobrirà també com es genera electricitat gràcies a la força de l’aigua coneixent de prop la central hidroelèctrica de FEDA i la seva història. La xerrada tindrà lloc el dimecres 11 de març, a les 16 h.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.