La Fundació Crèdit Andorrà ofereix dos tallers preventius per a persones de més de 60 anys

La Fundació Crèdit Andorrà organitza dos tallers preventius sobre hàbits saludables per als usuaris de L’espai. La primera xerrada tractarà sobre la farmaciola i s’explicarà als participants la importància de tenir-la ben equipada a casa. També coneixeran com procedir adequadament per fer algunes cures. Aquest taller tindrà lloc el dimecres 20 de febrer, a les 16.30 h.

El segon dels tallers preventius sobre salut, que també tindrà lloc a L’espai, tractarà l’envelliment i cura de la pell. En aquest taller, els participants coneixeran de quina manera la pell actua com a barrera protectora que impermeabilitza i transmet impulsos nerviosos, i prendran consciència de la importància de tenir-ne cura i de com fer-ho. Aquesta activitat serà el dimarts 26, a les 16 h.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.