La Fundació Crèdit Andorrà inicia la nova edició dels tallers de noves tecnologies a L’espai

La Fundació Crèdit Andorrà ofereix una nova edició dels tallers de noves tecnologies en el marc del programa Envelliment saludable dirigit a la gent gran. El proper dilluns dia 15 comença el curs d’iniciació per tal de conèixer i familiaritzar-se amb l’entorn Windows. L’activitat es durà a terme els dilluns i dimecres de 10.45 a 12.30 h. El mateix dilluns, en horari de tarda, (de 17 a 19 h), s’inicia el taller de tauleta tàctil. Aquesta temporada també es repeteix el taller d’estimulació de la memòria mitjançant la informàtica. Les sessions seran dilluns i dimecres, de 9.30 a 10.30 h. Totes les activitats tindran lloc a L’espai.

Durant la setmana es donarà el tret de sortida al curs d’ampliació per oferir la possibilitat de millorar la utilització dels programes informàtics i aprendre les possibilitats d’Internet, des de la navegació bàsica fins a la recerca d’informació avançada. Les sessions tindran lloc dimarts i dijous en horari de matí (de 10 a 12 h) o de tarda (de 17 a 19 h). Pel que fa al curs de Windows 10 i de maquetació de publicacions tindran lloc els divendres de 10 a 12 h i de 16 a 18 h respectivament.

La inscripció és gratuïta, però s’ha de formalitzar a través del telèfon 86 80 25 o a la seu de L’espai (c/ Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany).