La Fundació Crèdit Andorrà enceta l’octubre amb tallers per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà enceta l’octubre amb tallers per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà ofereix noves activitats i formació per a persones majors de 60 anys. En el marc del seu programa ‘Envelliment saludable’ aquesta temporada es va presentar una oferta formativa amb un format híbrid, que combina les activitats presencials i la formació en línia.

Aquest mes d’octubre la proposta formativa contempla tallers de diverses temàtiques. El primer serà sobre el Certificat Electrònic impulsat pel Govern d’Andorra, amb l’objectiu de simplificar i facilitar la relació del ciutadà amb l’administració en l’espai digital. La primera de les sessions es durà a terme els dies 6 i 13 d’octubre, a les 15.30 h.

El segon taller serà creatiu i es durà a terme amb la col·laboració del Museu Carmen Thyssen Andorra amb motiu de l’exposició Talents amb denominació d’origen: de Rigalt a Puigdengolas, una mostra centrada en el diàleg artístic entre la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza. Aquesta activitat, que porta per títol Els paisatges d’Andorra es farà el dia 12 d’octubre en dos torns, a les 11 i a les 16 h.

El tercer dels tallers és de caire preventiu sobre salut i està enfocat als sucres i els edulcorants. En aquesta activitat s’explicarà què cal saber sobre els edulcorants i s’exploraran altres alternatives saludables per endolcir i cuinar. Es durà a terme el dia 20 d’octubre a les 16 h.

La Fundació Crèdit Andorrà també segueix oferint formació virtual, perquè qui ho desitgi pugui també seguir els diferents cursos i tallers des de casa a través de la plataforma de formació virtual de L’espai. Entre l’oferta virtual s’hi poden trobar tallers de noves tecnologies, d’idiomes o activitats d’estimulació de la memòria. La formació virtual es pot seguir a través de l’adreça www.fundaciocreditandorra.ad.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.