La Fundació Crèdit Andorrà continua programant activitats a la plataforma de formació virtual de L’espai

• Aquest mes de novembre comença el taller de Power Point, i se suma als de noves tecnologies i d’idiomes que ja estan en funcionament

• La plataforma de formació virtual de L’espai compta ja amb més de 110 subscriptors

La Fundació Crèdit Andorrà continua la formació virtual a L’espai, el centre social d’activitats i formació per a persones més grans de 60 anys. Aquest mes de novembre comença un curs de Power Point, que se suma als tallers sobre noves tecnologies i idiomes que ja estan en funcionament.

En el curs de Power Point els usuaris aprendran a crear diferents presentacions amb imatges, gràfics i totes les eines de què disposa el programa. Aquesta nova activitat tindrà lloc del 3 de novembre al 17 de desembre, dimarts i dijous, d’11 a 12 h.

La Fundació Crèdit Andorrà va posar en marxa la plataforma de formació virtual de L’espai arran de la situació sanitària derivada de la pandèmia de la Covid-19 per estar més a prop de la societat i fomentar, a través d’eines virtuals, la formació. La plataforma de formació virtual de L’espai, a través de la qual es desenvolupa el programa ‘Envelliment saludable’ aquesta temporada, compta amb més de 110 subscriptors i les càpsules formatives tenen una mitjana de 80 visualitzacions. Les que desperten més interès, com les relacionades amb les noves tecnologies, arriben a acumular més de 120 visualitzacions.

Aquesta proposta de la Fundació Crèdit Andorrà està pensada per poder seguir la formació en directe. Per fer-ho s’ha de tenir en compte el dia i l’hora de cada activitat i connectar-s’hi a través de la plataforma de formació virtual de L’espai, a l’adreça següent: www.fundaciocreditandorra.ad.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut.