La Fundació Crèdit Andorrà col·labora en la distribució de 38.000 mascaretes a entitats socials

L’empresa andorrana InnoVision Medical ha fet la donació i la Fundació s’ha encarregat de distribuir-les entre les diferents entitats

La Fundació Crèdit Andorrà ha col·laborat en la distribució de 38.000 mascaretes KN95 entre diferents entitats socials amb les quals treballa. L’empresa InnoVision Medical establerta a Andorra n’ha fet la donació amb l’objectiu que siguin distribuïdes a col·lectius vulnerables del país, i preveu fer-ne una altra entrega en les properes setmanes.

La Fundació distribueix les primeres unitats del material sanitari a les entitats que treballen amb col·lectius vulnerables com la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, el Centre Penitenciari, Càritas Andorrana i el Centre Residencial DomusVi Salita, segons les seves necessitats.

La Fundació Crèdit Andorrà treballa per oferir el seu suport a les diferents entitats socials del país amb què coopera, amb l’objectiu de contribuir a donar resposta a les necessitats de la població. Francesca Ros, directora de la Fundació Crèdit Andorrà, ha expressat el seu agraïment a InnoVision Medical per la donació i ha recordat que “des de la Fundació treballem per estar sempre a prop de les persones i dels col·lectius més vulnerables i més especialment en moments de crisi com l’actual”.

Programa social de la Fundació Crèdit Andorrà

El compromís de la Fundació Crèdit Andorrà és participar en la construcció del present i del futur del país, vetllar pel seu progrés i estar al servei de les persones. Aquesta vocació de contribució al benestar porta la Fundació Crèdit Andorrà a col·laborar amb diferents entitats socials, entre altres projectes.