La Fundació Crèdit Andorrà col·labora amb una nova donació a la botiga solidària de la Creu Roja Andorrana

La Fundació Crèdit Andorrà ha dut a terme una nova col·laboració amb la botiga solidària de la Creu Roja Andorrana. En aquesta donació, la Fundació ha aportat un total de 1.164 unitats de productes de primera necessitat, és a dir, productes alimentaris, d’higiene personal i de la llar, que se sumen a les 857 unitats que es van donar durant el mes de gener.

Així doncs, durant els primers mesos del 2021 la Fundació ha fet entrega a la Creu Roja Andorrana de 2.021 unitats de productes de primera necessitat que ascendeixen a una dotació econòmica de més de 2.500 euros. Durant l’any 2020 es va fer entrega de 488 unitats.

Aquest increment de l’ajuda que la Fundació ofereix als diferents col·lectius amb què coopera és resultat de les noves necessitats de la població com a conseqüència de la Covid-19, ja que moltes famílies han vist agreujada la seva situació econòmica.

Francesca Ros, directora de la Fundació Crèdit Andorrà, explica que “el nostre compromís és estar a prop de les persones i, especialment, dels col·lectius més vulnerables. Per això impulsem i col·laborem amb iniciatives com la botiga solidària de la Creu Roja Andorra, que s’han creat per contribuir a cobrir les necessitats bàsiques de la població.”

Jordi Fernández, director de la Creu Roja Andorrana, ha reiterat el seu agraïment a la Fundació Crèdit Andorrà i a totes les persones que col·laboren amb les iniciatives solidàries que duen a terme. Ha afegit que “el suport i la col·laboració d’entitats com la Fundació Crèdit Andorrà, que de manera regular ajuden a la botiga solidària, són fonamentals per a l’activitat de la Creu Roja Andorrana.”

Programa social de la Fundació Crèdit Andorrà

El compromís de la Fundació Crèdit Andorrà és participar en la construcció del present i del futur del país, vetllar pel seu progrés i estar al servei de les persones. Aquesta vocació de contribució al benestar porta la Fundació Crèdit Andorrà a col·laborar amb diferents entitats socials, entre altres projectes.