• L’organització ha fet una crida per demanar col·laboració amb les accions solidàries que duen a terme en favor de les persones i famílies més desfavorides

• La Fundació Crèdit Andorrà ha ampliat durant els últims mesos el suport a les diferents entitats socials del país

La Fundació Crèdit Andorrà col·labora amb la Campanya de Sensibilització de Càritas Andorrana amb una aportació al Banc d’Aliments de 60 caixes de productes d’higiene de la llar i corporal, unes 810 unitats. La Fundació ha ampliat durant els últims mesos el seu suport a les diferents entitats socials del país amb què coopera, amb l’objectiu de contribuir a donar resposta a les necessitats de la població. Les circumstàncies actuals, causades per la pandèmia de la Covid-19, han agreujat la situació econòmica de moltes famílies que s’acullen a aquestes ajudes.

La Fundació se suma a la demanda que ha fet l’organització per col·laborar en accions solidàries en favor de les persones i famílies més desfavorides d’Andorra. Càritas Andorrana fa èmfasis en la seva crida en la importància de treballar conjuntament, de manera eficaç i coordinada. Alhora volen fer prendre consciència del malbaratament alimentari, un dels eixos del seu compromís pedagògic amb la societat.

Francesca Ros, directora de la Fundació Crèdit Andorrà, ha expressat que “tenim un fort compromís amb les persones. Per això col·laborem amb les iniciatives que treballen per cobrir les necessitats bàsiques de la població. Ara més que mai, ens esforcem per estar a prop dels col·lectius més vulnerables afectats especialment per la crisi actual.”

La Fundació Crèdit Andorrà col·labora amb el Banc d’Aliments des de l’any 2011. Durant aquest últim any s’ha ampliat la col·laboració arran de l’augment important de les demandes d’ajuda. Aquesta ajuda es materialitza, d’una banda, amb vals de compra mensuals de productes frescos als supermercats, i de l’altra, amb el subministrament de productes alimentaris, d’higiene i de la llar de primera necessitat. Des de l’inici de la col·laboració, la Fundació ha aportat al Banc d’Aliments més de 150.000 euros.

Programa social de la Fundació Crèdit Andorrà

El compromís de la Fundació Crèdit Andorrà és participar en la construcció del present i del futur del país, vetllar pel seu progrés i estar al servei de les persones. Aquesta vocació de contribució al benestar porta la Fundació Crèdit Andorrà a col·laborar amb diferents entitats socials, entre altres projectes.