La Fundació Crèdit Andorrà col·labora amb el Banc d’aliments de Càritas Andorrana i la botiga solidària de la Creu Roja Andorrana

La Fundació Crèdit Andorrà ha dut a terme una nova col·laboració amb el Banc d’aliments de Càritas Andorrana i amb la botiga solidària de la Creu Roja Andorrana. En aquesta donació, la Fundació ha aportat un total de 1.287 unitats de productes de primera necessitat, és a dir, productes alimentaris, d’higiene personal i de la llar.

En concret, la Fundació Crèdit Andorrà ha lliurat 70 caixes amb 857 unitats de productes a la botiga solidària de la Creu Roja Andorrana, i 32 caixes amb 430 unitats de productes al Banc d’aliments de Càritas Andorrana, amb qui continua col·laborant, a més, amb el finançament de vals de compra mensuals de productes frescos als supermercats.

La Fundació ha ampliat durant els últims mesos el seu suport a les diferents entitats socials del país amb què coopera, amb l’objectiu de contribuir a donar resposta a les necessitats de la població. Les circumstàncies actuals, com a conseqüència de la Covid-19, han agreujat la situació econòmica de moltes famílies que s’acullen a aquestes ajudes.

Francesca Ros, directora de la Fundació Crèdit Andorrà, explica que “el nostre compromís és estar a prop de les persones i, especialment, dels col·lectius més vulnerables. Per això impulsem i col·laborem amb iniciatives que treballen per cobrir les necessitats bàsiques de la població i contribuir al benestar general.”

Programa social de la Fundació Crèdit Andorrà

El compromís de la Fundació Crèdit Andorrà és participar en la construcció del present i del futur del país, vetllar pel seu progrés i estar al servei de les persones. Aquesta vocació de contribució al benestar porta la Fundació Crèdit Andorrà a col·laborar amb diferents entitats socials, entre altres projectes.