La Companyia Com Sona? ofereix el tercer espectacle del projecte educatiu de la Fundació ONCA

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, han ofert aquest dissabte a la tarda el tercer dels espectacles del projecte educatiu de la fundació, Cromàtic, de la Companyia Com Sona?

Cromàtic és un joc, una manera de jugar a través de les cançons”,  d’aquesta manera defineix Elena Pereta, de la companyia, l’espectacle, que busca, en definitiva, convidar els infants a descobrir que amb molt pocs elements, com poden ser dos pals, poden jugar “i passar-s’ho bé”.

El concert, de 45 minuts de durada, gira al voltant de les cançons populars a les quals la companyia (integrada, a més de per Pereta, per Oriol Aguilar en aquest projecte) dona una altra visió reivindicant la cultura i les tradicions populars, que és un dels seus segells d’identitat. En aquest espectacle, aquestes cançons populars han passat pel sedàs del folk, gràcies a instruments com el banjo o el buzuki.

L’actuació d’aquest dissabte a la tarda ha estat la segona que la companyia ha ofert dins el projecte educatiu de la Fundació ONCA, ja que al 2018 ja van oferir A cau d’orella.

Cal recordar que aquesta iniciativa de l’ONCA té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família. La programació se centra majoritàriament en espectacles dirigits als més petits.