Jordi Claret dona el tret de sortida a les tres actuacions de l’ON-CARRER a Canillo

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, ha ofert aquest dimarts el primer dels tres concerts previstos a la parròquia de Canillo en el marc del cicle ON-CARRER. Ha estat l’actuació del violoncel·lista Jordi Claret, que ha ofert un concert centrat en la Suite núm. 1 de Bach, una proposta intimista que ha omplert la placeta del Pui de Canillo.

Abans de començar el petit concert, Claret ha manifestat la seva alegria de poder tornar a tocar davant d’un públic “real”. “S’han fet molts concerts a través d’internet, però els músics trobàvem a faltar la sensació d’estar en contacte amb les persones”, ha assegurat. També ha destacat la importància de retre homenatge a tota la gent que ha fet possible la superació de la pandèmia, “amb actes com els que ha organitzat l’ONCA”.

L’ON-CARRER continua dimecres al parc de davant l’església del Tarter amb DJ Richy Vuelcom, que serà l’encarregat de portar la música electrònica a aquesta proposta musical que està visitant les diferents parròquies. La cita serà a les vuit del vespre. I ja dijous el duo Happy Go Lucky oferiran un viatge a través del jazz, a les vuit del vespre, a la plaça del Prat del Riu de Canillo.