Ja estan a la venda les entrades per al concert de 5AndCordes

Ja estan a la venda les entrades per al concert de 5AndCordes

L’esdeveniment tindrà lloc el 10 de novembre a l’església parroquial d’Ordino

Les entrades es poden adquirir a www.ordinoclassic.ad

Les entrades per al concert de 5AndCordes, que tindrà lloc diumenge 10 de novembre a les 12 del migdia a l’església parroquial d’Ordino, ja estan disponibles a la pàgina web d’Ordino Clàssic: www.ordinoclassic.ad per un preu de 10 euros. ‘Clàssics del s. XVII al XXI’ serà la segona cita d’Ordino Clàssic després que Ara Malikian donés del tret de sortida amb el seu concert, pertanyent a la gira ‘Royal Garage’, el passat 10 d’octubre, les entrades del qual es van exhaurir en dues hores. L’Ordino Clàssic està promogut pel Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà.

Amb ‘Clàssics del s. XVII al XXI’, 5AndCordes proposa un viatge en el temps i en l’espai a través de diferents estils de música. El concert presenta una selecció d’obres ben contrastades pertanyents a estils que van des del barroc fins a la música contemporània. Algunes de les obres que representaran són originals per a la formació, mentre que d’altres són arranjaments d’obres pròpies per a orquestra. Tota la música del concert prové del sud d’Europa, concretament d’Espanya, França i Itàlia.

5AndCordes està composat per David Font, professor de guitarra a l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, a l’Escola de Música de les Valls del Nord i a l’Espai de Música Moderna d’Andorra la Vella; Alexandre Arajol, professor de violí a l’Espai de Música Moderna d’Andorra la Vella i l’Escola de Violí del Departament de Cultura del Comú d’Encamp, és membre de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra i participa també en el projecte social de la Fundació ONCA; Elías Porter, és professor de viola i violí folk des de fa 10 anys a l’Escola Folk dels Pirineus i és membre de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra; Sílvia Garcia, professora de viola de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella i col·laboradora habitual de l’ONCA; i Carolina Bartumeu, membre de l’ONCA i col·laboradora habitual de l’Orquestra Simfònica de Barcelona, l’Orquestra Nacional de Catalunya i l’Orquestra Filharmònica de Bolonya.

En aquesta ocasió, Ordino Clàssic transporta la música a l’església parroquial d’Ordino per tal d’oferir al públic una experiència única en la intimitat d’un espai emblemàtic de la parròquia que ofereix un ambient i una acústica molt peculiars.

Per a l’última cita, Ordino Clàssic tornarà a l’Auditori Nacional l’1 de gener de 2020 per a celebrar el tradicional concert de Cap d’Any.