juny 16 Xerrada al voltant del discurs musical a càrrec del d’Albert Gumí, director Artístic de l’Onca .

Envelliment saludable, activitat dirigida a persones majors de 60 anys.

Xerrada al voltant del discurs musical de l’exposició temporal que acull el Museu Carmen Thyssen Andorra, que sota el títol «Talents amb denominació d’origen: de Rigalt a Puigdengolas», és una mostra centrada en el diàleg artístic entre la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza.

16 de juny, a les 11 hores i a les 16 hores

Albert Gumí, comissari artístic de la Fundació ONCA i artífex del discurs musical que complementa l’esmentada exposició, serà l’encarregat de dur a terme aquesta xerrada que permetrà entendre el procés de creació del discurs musical, a partir de la selecció de les obres, els seus compositors vinculats al context històric dels pintors i dels diferents gèneres musicals que podem gaudir.

Per assistir a aquesta activitat és imprescindible reservar plaça trucant al telèfon 86 80 25. Places limitades.

Detalls de l'esdeveniment

Quan