març 24 Vermuts musicals: Cor Rock d’Encamp

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la segona actuació del cicle «Vermuts musicals» que s’emmarca dins la programació d’ORDINO CLÀSSIC. El concert tindrà lloc diumenge 24 de març a la terrassa de la Coma del camp de neu Ordino-Arcalís, a les 13 h, i anirà a càrrec del Cor Rock d’Encamp.

Aquesta formació coral interpretarà quatre temes, el primer dels quals és el tema Medley del musical West Side Story, de Leonard Bernstein. En segon lloc, cantaran Don’t stop believing, un tema de la banda de rock Journey, seguit de la cançó Man in the mirror de Michael Jackson. Per tancar l’actuació, el Cor Rock d’Encamp presentarà el tema Hear our voices, una cançó que van composar amb Jim Papoulis durant la seva estada a Nova York.

Amb el cicle «Vermuts musicals» els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en el que serà un dels seus primers escenaris. L’objectiu és que esquiadors i visitants puguin fer el vermut acompanyats de música en directe.

El concert és gratuït i en cas de mal temps, es traslladarà a l’interior del mateix espai del camp de neu Ordino-Arcalís.

Detalls de l'esdeveniment

Quan