desembre 29 Taller musical: Sonadons

Taller musical: Sonado

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà us proposen, dissabte 29 de desembre, a la Ludoescola del Centre Sociocultural L’estudi d’Ordino, el taller musical d’ORDINO CLÀSSIC, titulat Sonadons, a càrrec de Míriam Manubens i Anahi Pinoargotty.

onadons és un projecte pioner que consisteix en una sèrie de tallers adreçats als infants de 0 a 3 anys i a les seves famílies per difondre i apropar la música als més petits del nostre país. En paraules de la productora, «després de molts anys adquirint experiència impartint classes de música, i havent indagat en diferents pedagogies, descobrim la Music Learning Theory. Edwin Gordon, el seu creador, es basa en més de vuitanta anys d’investigació sobre com l’ésser humà aprèn música, fent la síntesi dels grans pedagogs musicals dels segles xix i xx. Gordon va un pas més enllà i determina quina és la seqüenciació que segueix el cervell de l’infant quant a la percepció i a l’aprenentatge de la música». Es faran dues sessions, de 16 h a 16.45 h, per a nadons no caminants i de 17 h a 17.45 h, per a infants caminants fins a 3 anys. Places limitades. Inscripció prèvia obligatòria al tel. +376 87 81 73.

Més informació a www.ordinoclassic.ad

Detalls de l'esdeveniment

Dissabte 29 de desembre, a les 17 hores
Ludoescola del centre Sociocultural l'Estudi d'Ordino