febrer 16 Taller musical: Barroski

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà us proposen, dissabte 16 de febrer, a la Ludoescola del Centre Sociocultural L’estudi d’Ordino, el taller musical d’ORDINO CLÀSSIC, titulat Barroski, a cargo de las bailarinas Verònica Pérez y Marta Moran.

Aquest taller té com a objectiu crear una petita peça coreogràfica inspirada en un dia d’esquí. A través de jocs en grup i improvisacions teatrals, explorarem els moviments que caracteritzen l’esquí, la tècnica que requereix la seva pràctica i el material necessari per esquiar, buscant la connexió amb la dansa i l’art dins d’aquest esport tan tècnic. Oferirem als alumnes una manera de trobar el paral·lelisme entre les accions pròpies de l’esquiador i el moviment del ballarí. Tot aquest material servirà després com a eina per crear una coreografia final on participaran tots els adults i infants del taller. Amb l’ajuda de les notes del clavicèmbal, dels violins i dels altres instruments que l’acompanyen, la música barroca serà l’aliada perfecta per donar color a aquest taller i a la petita peça de creació, fent que tots descobreixin aquest estil musical del segle xviii.

L’activitat està dividida en dos grups: un per a famílies amb nens i nenes de 3 i 4 anys i un altre per a infants de 5 a 7 anys. Places limitades. Inscripció prèvia obligatòria al tel. +376 87 81 73.

Més informació a www.ordinoclassic.ad

Detalls de l'esdeveniment

Dissabte 16 de febrer, a les 16 hores
Ludoescola del centre Sociocultural l'Estudi d'Ordino