novembre 27 Seminaris: Curs teòric-pràctic en Disfàgia orofaríngia. De la teoria al cas clínic

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

Les persones poden trobar-se en algun moment de la seva vida amb dificultats de deglució. Les causes poden ser variades, incloent infeccioses com ara la COVID. Els professionals del món assistencial que treballen amb aquestes persones necessiten eines per dur a terme la seva pràctica amb qualitat i professionalitat. A més, han de sensibilitzar a la resta de professionals i a la societat de la importància d’aquesta patologia.
La disfàgia ha de ser un ítem fonamental a incloure en l’anamnesi i screening de qualsevol pacient.

El curs té una durada de 8 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:
• Divendres 27 de novembre, de 16.00 a 20.00 h
• Dissabte 28 de novembre, de 9.00 a 13.00

Preinscripció́i matrícula
Termini: fins al dia 20 de novembre de 2020
Import: L’import de la matrícula és de 100 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el80% restant del cost de la matrícula, és a dir 80 euros. Els estudiants de formació reglada, el professorat de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment