novembre 13 Seminari: Rubikids: Ludifiquem les matemàtiques a través del joc de Rubik (CPP 2020)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

Treballem a través de la ludificació, una tècnica d’aprenentatge s’utilitza a l’aula amb l’objectiu d’aconseguir uns resultats més satisfactoris, ja sigui a l’hora d’aprendre determinats conceptes o en intentar millorar certes habilitats. Una metodologia lúdica, deixant de banda per un moment les noves tecnologies, utilitzant exclusivament com a instrument el cub o la piràmide de Rubik. I veure com aquest joc és capaç de generar una experiència positiva, facilitar l’aprenentatge treballant a través de reptes i emocions que fan que aprendre sigui realment diferent.

El curs té una durada de 1,5 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:
• Divendres 13 de novembre de 12:15 a 13.40 h

Preinscripció i matrícula
Termini:0 6 de novembre del 2020
Preu: L’import de la matrícula és de 18,75 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 15 euros.
Els estudiants de formació reglada, el personal de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

divendres 13 de novembre, a les 12 hores