juny 18 Seminari: Programa de rehabilitació post-Covid i Covid-persistent. Perquè no tot és sobreviure al virus (CPP 2021)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

Hi ha un elevat nombre de pacients que després de superar la fase aguda de la Covid-19 presenten complicacions associades tant a la infecció i les seves complicacions, com a l’ingrés prolongat i tractaments administrats. Les seqüeles que deixa la Covid-19 no només són evidents a simple vista i no només afecten la part física, sinó que s’ha vist que amb relativa freqüència també afecten la memòria, la conducta, l’estat d’ànim i la capacitat per realitzar
activitats de la vida diària.
L’Institut Guttmann inicialment va posar en marxa un Programa de Neurorehabilitació de seqüeles post-Covid amb l’objectiu de detectar precoçment i tractar aquestes seqüeles a totes les persones que havien passat la patologia independentment del grau d’afectació.
Ara, un any després, aprofitem aquesta experiència en el tractament de les seqüeles del pacient post-Covid, juntament amb l’abordatge del pacient neurològic que ens caracteritza, i oferim un programa específicament dirigit a pacients amb afectació post-Covid que presenten seqüeles neurològiques complexes.

El curs té una durada de 4,5 hores que es desenvoluparan en 1 sola sessió a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:

• Divendres 18 de juny de 16.00 a 20.30 h

Preinscripció i matrícula

Termini: 11 de juny del 2021

L’import de la matrícula és de 56,25 €. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada estudiant ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 45 €
Els estudiants de formació reglada, el personal de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.

Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment