novembre 06 Seminari: Intel·ligència intercultural per a ments globals 2020 (CPP 2020)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

En aquesta sessió, inspiradora i participativa, aprendrem conceptes sobre Globalització i Talent Global. Prendrem consciència de les diferències interculturals, coneixerem què són les dimensions culturals, i aprofundirem en aspectes rellevants dels valors, les creences i els comportaments en les diferents cultures.

El curs té una durada de 8 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra amb les següents opcions de calendari:
Divendres, 6 de novembre del 2020, de 16.00 a 20.00 h
• Dissabte, 7 de novembre del 2020, de 9.00 a 13.00 h

Preinscripció i matrícula
Termini: 30 d’octubre del 2020
Preu: L’import de la matrícula és de 100 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 80 euros.
Els estudiants de formació reglada, i el personal de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%. tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment