abril 19 Seminari: Enjoy Team i habilitats comunicatives

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

Workshop i Team Building en una sola proposta. Seminari innovador, dinàmic i participatiu, per interioritzar el que ja sabem i obtenir noves eines comunicatives idònies per a fer arribar el missatge de forma completa als altres.

El curs té una durada de 6 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:

• Dimecres 19 d’abril, de 17 h a 20 h
  • Dijous, 20 d’abril, de 17 h a 20 h

Termini: fins al dia 12 d’abril de 2021
Import: L’import de la matrícula és de 100 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 80 euros. Els estudiants de formació reglada, el professorat de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment