novembre 18 Seminari: Dissenyant organitzacions que aportin avantatges competitius (CPP 2020)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

El curs mostra com diferents organitzacions (empreses, institucions, organitzacions socials) s’estructuren per assolir els seus objectius estratègics i tàctics en un entorn complex, canviant i, cada dia, més competitiu i global, analitzant les configuracions estructurals més tradicionals i les més innovadores.

El curs té una durada de 9 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:
• Dimecres 18 de novembre del 2020, de 17.00 a 20.00 h
• Dimecres 2 de desembre de 2020, de 17.00 a 20.00 h
• Dijous 3 de desembre de 2020, de 17.00 a 20.00 h

Preinscripció i matrícula
Termini: 13 de novembre del 2020
Preu: L’import de la matrícula és de 112,5 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 90 euros.
Els estudiants de formació reglada, el professorat de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.

Lloc: A l’espai Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment