octubre 23 Seminari: Design Thinking per a la resolució innovadora de problemes (CPP 2020)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

Es combinarà la teoria amb la pràctica, ja que uns dels principis del Design Thinking (DT) és l’aprenentatge a través de l’experiència, és a dir, el learning by doing.
El curs s’estructura en blocs teòrics i pràctics i es dividirà en dues sessions de quatre hores cadascuna. A partir de l’estudi, anàlisi i diagnòstic d’un repte proposat, ja sigui per la universitat o pels participants del curs, es posarà en pràctica el procés del DT.0 La llengua vehicular del programa és el català però hi haurà paraules claus que seran en anglès, com també la bibliografia recomanada.

El curs té una durada de 8 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:
Divendres 23 d’octubre, de 16.00 a 20.00 h.
• Dissabte 24 d’octubre, de 9.00 a 13.00 h.

Preinscripció́i matrícula Termini: 16 d’octubre del 2020
Preu: L’import de la matrícula és de 100 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el
20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant
del cost de la matrícula, és a dir 80 euros.
Els estudiants de formació reglada, el personal de la Universitat d’Andorra i els
Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment