maig 11 Seminari: Ciberseguretat, la clau del teletreball. Quan el crim esdevé digital (CPP 2021)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

En aquest curs es desenvoluparà la capacitat d’identificar les diverses ciberamenaces a les quals és probable que s’enfrontin les empreses.

Els objectius són:

• Saber interpretar un problema de ciberseguretat.
  • Saber identificar els diferents tipus de ciberamenaces al voltant d’un sistema d’informació.
  • Saber diferenciar els conceptes de ciberseguretat, ciberdelinqüència, defensa cibernètica i respostes a ciberamenaces.
  • Identificar l’especialitat de ciberseguretat necessària segons el context de crisi.
  • Ampliar coneixement sobre la necessitat d’auditories (maduresa, anàlisi de riscos, ISO 27001).
  • Saber analitzar i reaccionar davant un incident de seguretat.
  • Saber utilitzar un contenidor xifrat per transmetre dades confidencials, i guardar-les al núvol amb total seguretat (recordatori dels mètodes de xifratge i dels contenidors xifrats).
  • Saber desenvolupar una auditoria de maduresa que permeti avaluar el nivell de seguretat d’un sistema d’informació.

El curs té una durada de 8 hores que es desenvoluparan en 2 sessions de 4 hores a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:

• Dimarts 11 de maig de 15 a 19 hores
    • Dimecres 12 de maig de 15 a 19 hores

Preinscripció i matrícula

Termini: fins al 5 de maig de 2021

Preu: L’import de la matrícula és de 100 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat, de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir, 80 euros. Els estudiants de formació reglada i el personal de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.

Preinscripció

dimarts 11 de maig, a les 15 hores