gener 01 ORDINO CLÀSSIC · Concert de Cap d’Any · Desitjos per al nou any

Divendres 1 de gener de 2021 · 19 h · Auditori Nacional d’Andorra

Un any més, el tradicional Concert de Cap d’Any tanca la tercera edició d’ORDINO CLÀSSIC, sota el títol de Desitjos per al nou any, estarà interpretat per un quintet de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra amb percussió.

Són les primeres hores d’un any que comença. Un any ple de bons propòsits i, aquest especialment, farcit de bons desitjos. Els músics han arribat i uns amfitrions molt especials els donen la benvinguda perquè omplin l’espai d’elegants sonoritats dignes d’un saló vienès de temps passats. Strauss, Txaikovski, Puccini o Mascagni, i els clàssics més populars, com Beethoven, Schubert o Mendelssohn, compartiran escena amb el toc de modernitat impressionista de Debussy.

Tot un plaer per als sentits més refinats, en una vetllada màgica per reconèixer les grans melodies que ens han acompanyat durant més de cent anys. Música. Música per abraçar l’esperança, l’optimisme i els millors desitjos per a l’any nou.

Detalls de l'esdeveniment

Quan