novembre 22 ORDINO CLÀSSIC · Trio Claret

Diumenge 22 de novembre de 2020 · 12.30 h · Església parroquial d’Ordino

Després d’uns quants anys compartint escenaris amb l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), Gerard Claret i els seus fills, Sergi i Jordi, van decidir engegar amb molta il·lusió aquest nou projecte de música de cambra.
En una primera part, el programa homenatja els grans clàssics, com Ludwig van Beethoven (en commemoració del 250è aniversari del seu naixement), Luigi Boccherini, Franz Schubert o Richard Strauss, amb peces escrites per a trio de corda. En la segona part del programa, el trio canviarà de registre i interpretarà tres peces del segle XX de marcada popularitat.

Les entrades per als concerts d’ORDINO CLÀSSIC es poden adquirir a través del web www.ordinoclassic.ad i a l’Oficina de Turisme d’Ordino. Totes les entrades es venen de forma anticipada i no hi haurà venda a la taquilla el mateix dia del concert.

diumenge 22 de novembre, a les 12 hores
Església Parroquial d'Ordino